تعرفه پيام های بازرگانی شبكه آی فيلم

ضوابط و مقررات پذیرش و پخش آگهی های شبكه آی فیلم

ماده 1 ـ ضوابط قراردادها

1.1 ـ كلیه اسناد مالی قرارداد باید در طول مدت قرارداد و در اقساط مساوی ماهانه پرداخت شود.

1.2 ـ هر قرارداد به نام یك آگهی دهنده اعم از شخصیت حقیقی و حقوقی كه نام تجاری و نمایندگی رسمی یا مالكیت آن را دارد، خواهد بود و از پذیرش قراردادهایی كه به هر دلیل چند آگهی دهنده ائتلاف كرده و در یك قرارداد گنجانده شوند خودداری می شود.

1.3 قراردادها را با سه مهر و امضا شامل امضا و مهر مشتری، امضا و مهر نمایندگی ( هادی طائب) و امضا و مهر شركت تبلیغاتی معتبر می باشد. لازم به ذكر است در قراردادهای دولتی قرارداد باید به امضا بالاترین مقام تشخیص دستگاه اجرایی یا مقامی كه به صورت كتبی به ایشان اختیار تعهد و تشخیص تفویض گردیده است برسد.

1.4 آن دسته از آگهی هایی كه بدون قرارداد پخش شده است، پس از ارائه قرارداد شامل قرارداد نمی شود و بدون تخفیف محاسبه خواهند شد.

1.5 درصورت انعقاد قرارداد بلند مدت نرخ پخش آگهی بر اساس تعرفه های زمان پخش آگهی محاسبه می‌گردد.

1.6 سفارش پخش یا حذف آگهی تنها 72 ساعت قبل از پخش دریافت می گردد. (پنجشنبه ها تا ساعت 12 ظهر)

1.7 چنانچه درخواست پخش آگهی پس از زمان فوق الذكر صورت گیرد، درصورت امكان، با پرداخت 50% اضافه، پخش خواهد شد.

1.8 چنانچه درخواست حذف آگهی پس از زمان فوق الذكر صورت گیرد، درصورت امكان، مشمول 30% جریمه، خواهد شد.


جابجایی آگهی تا 72 ساعت قبل از پخش امكان پذیر است. (پنجشنبه ها تا ساعت 12 ظهر)

ماده 2 ـ تعرفه ها

2.1 ـ نرخ باكس بین برنامه و تقدیم برنامه 2 برابر تعرفه قبل از آن برنامه می باشد.

2.2 ـ آرم آگهی معادل تعرفه نرخ همان طبقه و زمان آن حداقل 10 ثانیه تعیین می شود.

2.3 ـ حداقل زمان آگهی 15 ثانیه و كمتر از آن نیز 15 ثانیه محسوب می شود.

2.4 ـ با توجه به اینكه برنامه های این شبكه در ماه ها و فصولی از سال متفاوت است، تعرفه آگهی ها بر اساس حجم آگهی و میزان عرضه و تقاضای بازار افزایش یا كاهش پیدا می كند و 15 روز قبل از هر ماه اعلام خواهد شد.

ماده 3 ـ ضوابط و مقررات آگهی های خاص

3.1 ـ آگهی های عام المنفعه با 60 درصد تخفیف ریالی محاسبه می گردد.

3.2 ـ به تخفیف آگهی های خاص سایر تخفیفات اضافه نمی گردد.

ماده 4 ـ اضافه پخش های تسریع

به قراردادهایی كه تا پایان آذرماه سال 90 منعقد شود اضافه پخش 200% و تا پایان دی ماه اضافه پخش 100% تسریع تعلق می گیرد.
توضیح: تخفیف اضافه پخش تسریع علاوه بر تخفیفات متعلقه دیگر می باشد و شامل قراردادهای دقیقه ای نمی باشد.

ماده 5 ـ تعدیل قرارداد

چنانچه به هر دلیل در مدت قرارداد نسبت به درخواست پخش آگهی اقدام نشود با كسر تخفیفات تسریع و متناسب با جدول تخفیفات مبلغ قرارداد مشخص و مابقی اسناد مسترد می گردد

ماده 6 ـ جدول ضرایب ماه های سال قرارداد

با توجه به اینكه برنامه های این شبكه در ماه ها و فصولی از سال با نسبتی بیشتر از بیننده مواجه است لذا ضرایب ماهانه و فصلی به شرح جدول زیر درنظر گرفته شده است تا نست به جدول پایه محاسبه گردد.

 

قراردادهای عادی

 

 

 

 

 

ردیف

فصل / ماه پروژه 90

درصد افزایش یا كاهش

1

پاییز 90

0

2

دی و بهمن 90

40%

3

اسفند 90

50%

4

بهار 91

10%

5

تابستان 91

25%

6

پاییز 91

35%

7

زمستان 91

50%

 

 

 

 

 


 

 

ردیف

بودجه

(میلیون تومان)

اضافه پخش

درصد تخفیف ریالی

درصد اضافه پخش پرداخت نقدی

درصد تخفیف‌ریالی پرداخت نقدی

1

1.000

400

80

550

84

2

750

300

75

450

81

3

500

200

66

350

77

4

300

150

60

300

75

5

100

100

50

250

71

6

50

50

33

200

66

تبصره یك: بودجه های بین جدول به صورت میانگین محاسبه می شود.

تبصره دو : چنانچه صاحب آگهی علاوه بر شبكه IFilm تقاضای پخش آگهی در سایر شبكه های برون مرزی شاملPressTV، العالم، الكوثر و سحر را داشته باشد،‌ به میزان 100% اضافه پخش به جدول فوق اضافه می گردد.



جدول تعرفه پایه آگهی های تلویزیونی آی فیلم با احتساب ضرایب ماه های سال

 

طبقه

آگهی

دی و بهمن 90

اسفند 90

بهار 91

اول

20.000

28.000

30.000

22.000

دوم

40.000

56.000

60.000

44.000

سوم

80.000

112.000

120.000

88.000

چهارم

120.000

168.000

180.000

132.000

پنجم

140.000

196.000

210.000

154.000

 

 

 

 

نرخنامه قراردادهای دقیقه ای شبكه آی فیلم بر اساس میلیون تومان

 

نوع قرارداد

دقیقه ای روزانه

دقیقه ای عادی

بهار 91

200

220

تابستان 91

250

275

بهار و تابستان 91

400

440

پاییز 91

300

330

تابستان و پاییز 91

500

550

زمستان 91

400

440

پاییز و زمستان 91

650

715

كل سال 91

800

880

 

1 ـ قرارداد دقیقه ای روزانه: به قراردادهایی اطلاق می شود كه صاحب آگهی مجاز است در طول یك روز یك آگهی 60 ثانیه و یا دو آگهی 30 ثانیه و یا 4 آگهی 15 ثانیه پخش نماید و در صورت عدم پخش قابل جبران نیست.

2ـ قراردادهای دقیقه ای عادی: قراردادهایی اطلاق می شود كه صاحب آگهی مجاز است در طول مدت قرارداد بمیزان زمان ماهانه قرارداد آگهی پخش كند و در صورت عدم پخش قابل جبران نیست.

تبصره یك: انعقاد قراردادهای دقیقه ای مخصوص مشتریان بخش خصوصی است. ( بانك ها و موسسات دولتی شامل این قرارداد نمی شوند.)

تبصره دو: صاحبان آگهی خارجی كه در طول 2 سال گذشته در شبكه های سراسری داخلی آگهی پخش نكرده اند می توانند قرارداد دقیقه ای منعقد كنند.

تبصره سه: صاحب آگهی و یا شركت همكار موظف است زمان پخش را به گونه ای تنظیم نمایند كه میزان زمان پخش در تمام طبقات در طول یك دوره یك ماهه یكسان باشد.

تبصره چهار: زمان پخش آرم آگهی و تقدیم برنامه دو برابر زمان قرارداد دقیقه ای محاسبه می گردد.