Core-Values

ارزش‌های محوری

کانون آگهی و تبلیغاتی رسانوین از آغاز فعاليت خود تا كنون همواره بر اصول و باورهايي تاكيد كرده است كه از ديدگاه بنيان‌گذاران اين مجموعه مهم‌ترين عامل در تضمين كيفيت خدمات به شمار مي‌آيند. مبنا و محور اين اصول و ارزش‌ها، مشتري و نياز‌هاي اوست. جامعه به عنوان مرجع نهايي نتايج پروژه و كاركنان به عنوان ارزش‌مندترين منابع و سرمايه‌هاي يك مجموعه، ديگر موضوعاتي هستند كه به اين ارزش‌ها و باورها شكل مي‌دهند. بر همين اساس و از آغاز فعاليت، کانون رسانوین باورها و ارزش‌هايي را در انجام فعاليت‌هاي خود ترسيم كرده است:

 • انجام كامل و بي‌نقص پروژه‌هاي محول شده:

انجام كامل و بدون نقص پروژه‌ها، از جمله مهم‌ترين اصول و ارزش‌هاي حاكم بر فعاليت‌هاي رسانوین است. سازمان‌ها و اشخاص با سپردن کل یا بخشی از تبلیغات خود به ما مي‌توانند به افق های دوردست و آینده درخشان امیدوار باشند.

پاي‌بندي به اصول اخلاق حرفه‌اي:

کانون رسانوین معتقد است كه با رعايت اصول حرفه‌اي رقابت سالم در دنياي كسب و كار، مي‌تواند به جايگاه حقيقي خود در حوزه تبلیغات دست يابد و آن را حفظ نماید.

امانت‌داري و تعهد در حفظ اطلاعات کارفرمایان:

کانون رسانوین در حفظ اسرار و اطلاعات کارفرمایان، متعهد به امانت‌داري و حفاظت از اسرار است.

مسئوليت در قبال جامعه:

جامعه همواره به عنوان يكي از مهم‌ترين عناصر مورد توجه در پروژه‌هاي کانون رسانوین بوده است. بر همين اساس، تلاش گروهي و دغدغه‌ي سازماني این کانون، همواره بر ارائه خدمات شایسته‌ی جامعه ایرانیان در حوزه تبلیغات استوار بوده است.

همراهي و پشتيباني از کارفرمایان در تصميم‌گيري:

ارايه‌ي مشاوره‌هاي دقيق و منطبق بر واقعيت توسط رسانوین، به کارفرمایان كمك مي‌كند تا در تصميم‌گيري‌هاي خود بهترين گزينه‌ را انتخاب كنند تا براي استفاده‌ي صحيح از منابع مالی خود به گونه‌اي شايسته برنامه‌ريزي كنند.

• استفاده از نیروهای خلاق:

کانون رسانوین، نوآوری را رمز ماندگاری خود می داند، به همین منظور سعی این مجموعه از ابتدا بر جذب نیروهای خلاق با الویت جوانان بوده است.